Auments سطح کراتینین 6.9-7.5 پس از دیالیز نشانه بدی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Auments سطح کراتینین 6.9-7.5 پس از دیالیز نشانه بدی است

Auments سطح کراتینین 6.9-7.5 پس از دیالیز سطح کراتینین SeñalAumenta بد از 6.9-7.5 است پس از دیالیز است که نشانه بدی؟ در واقع، بسیاری از مردم فکر می کنند که سطح کراتینین باید پس از دیالیز کاهش می یابد، را، اما در واقع همه یکسان نیست. پس یک بار کراتینین خود را پس از مصرف دیالیز بالا است، شما باید بیش از حد نگران نباشید، اولین کار این است که به تشخیص علل آن است.

چرا سطح کراتینین ممکن است پس از انجام دیالیز افزایش می دهد؟

شما می دانید، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم راه بیماری های کلیوی است، اما می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و یا حفاظت از زباله را از آسیب بیشتر است. پس یک بار برای بیمار در نظر گرفتن در حالی که، سطح حمایت کراتینین در بالاترین سطح است.

آیا درمانی می تواند کمک به بیماران دیالیزی زندگی بهتر وجود دارد؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که می تواند کمک به بیماران دیالیزی زندگی بهتر برای کاهش عوارض جانبی ارائه شده توسط دیالیز. چه چیزی بیشتر، این می تواند کمک به بیمار خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج بهبود عملکرد کلیه است.

در کوتاه مدت، با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار به دیالیز می توانید یک زندگی با کیفیت داشته باشد. و برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، شما ممکن است فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته، حداقل شما می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید با ما در WhatsApp تماس: + 8613933056495، دکتر آنلاین ما می توانید FCON همه چیز ممکن است در عرض 24 ساعت کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: